lördag 29 januari 2011

Urblekt (100 av 365)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så flitig! Går gärna runt i Sthlm med dig och kamera när det börjar bli vår!

Cissi sa...

Hur kan du ligga på 100 redan!?! Jag är avis... ;)

Snygg tolkning av urblekt.

Även fotot "januari" är väldigt fint!

Pysselfarmor sa...

Jag fotograferar nästan varje dag...det är INGA arkivbilder.

Cissi sa...

Nej, det trodde jag inte heller. Det var mer ett konstaterande än en fråga. :)

Du är flitig du. Jag försöker också ta fram kameran varje dag men det är inte alltid det hinns med. Just nu har jag några foton som ligger i datan och väntar på att bli publicerade, jag måste bara hitta "rätt" tema, ev redigera dem och lite sånt... haha, så att de ligger och är klara kanske var att ta i...

Det jag ville ha sagt var i alla fall att du är duktig som har hunnit med så många foton redan, vad skönt det måste vara!

Pysselfarmor sa...

Jo jag såg det på din kommentar...men tänkte det kan väl vara bra att lägga ut detta så att besökarna förstår att jag inte "fuskar" ;-)