måndag 10 januari 2011

Spegelbild (45 av 365)

8 kommentarer:

yvve sa...

Vilket läckert foto och tolkning av temat.

ulla laiho sa...

Jag har tittat på alla dina bloggar - flera gånger. De inspirerar och ger tips. Den här har jag inte sett tidigare. Ibland känns det som man "gått i stå" och då är det härligt med utmaningar, som ligger utanför ens eget "tänk". Du har många underfundiga tolkningar i dina bilder. /Vänligen Ulla Laiho

Marie G sa...

Har tittat in här några dagar i rad och gillar verkligen bilderna och tolkningarna. Kämpar fortfarande med inställningarna på vår kompakt-kamera och vågar inte riktigt satsa.... Tack för en härlig inspiration!

Anonym sa...

Snyggt med frosten på den annorlunda spegeln, sitter den på en bil?

Pysselfarmor sa...

Men tack snälla alla och jag blir så glad att inspirera er!

Spegeln kallas tror jag "Skvallerspegel"...en sådan där du vet som sitter i t.ex. svåra gatuhörn eller vid utfarter så att man ser annan trafik....har jag förklarat begripligt tro...

Rantamor sa...

Men jädrar i min låda va du sprutar fram foton, 45 redan !!! Jag vill knappt få till en om dagen + min rantamor blogg.
Och fina foton du har också...har du också kanske man skall skriva.
Tack för tipset om "moderskeppet", det kommer jag att utnyttja ...visste inte om att sådant fanns. Tack, tack, man lär sig något nytt varje dag...

Olga T sa...

Här finns det saker att upptäcka i spegeln!

Camilla (Rantis) sa...

oj, uppe i 45 redan!!
Jösses vad flitens lampa har lyst här...
Ser kallt ut i din spegelbild i alla fall!
=)