söndag 6 mars 2011

Samtal (175 av 365)

3 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Hej Pysselfarmor!
Har varit här inne tidigare, men av bilderna att döma var det länge sedan!
Vilken fart du har! Och inte är det några slarviga bilder heller utan väldigt talande och fina.
Såg härligt ut på "sykursen" men mönstret ser inte alls lätt ut om man tar sig en lite närmare titt.
Tänker du bli klar till midsommar?? ;-)

Rantamor sa...

Oj ett tag sedan jag kikade in till dig, men tänkte på dig när jag lade upp min 365foto idag....varför, jo du kan ju kolla.
Men det var då jädrans va du ångar på med dina teman, här ligger jag 100 back, du måste vara väldigt aktiv med din kamera.
Och riktigt fina foton jag har suttit här och kollat bak lite..

Ha en finfin helg...

AnJa sa...

Oj, oj, oj, hur många bilder hade jag inte missat här då???? Jag la in 7 nya i dag och tyckte jag var riktigt duktig... Men du då!!!! Superduperskitj..afantastiskt!!!!